fbpx
menu

Bril Service Abonnement

Binnenkort starten wij met het Bril Service Abonnement. Als je gebruik maakt van deze nieuwe service kan je kiezen uit al onze monturen met de beste glazen, vervolgens betaal je een vaste lage prijs per maand. De bril wordt betaald door onze partner Good4Service en zelf betaal je vervolgens 24 maanden voor de lease van deze bril.

Waarom kies je voor een Bril Service Abonnement?

  • Toegang tot de nieuwste monturen en de hoogste kwaliteit glazen.
  • Geen eenmalige grote investering maar een vastgesteld maandbedrag.
  • Altijd een werkende bril: Reparatie en vervanging na schade, verlies of verkleuring wordt verzorgd door Good4Service. Het eigen risico bedraagt 20%.
  • Direct contact en klant van Woldringh optiek.
  • Iedere 2 jaar een nieuwe bril of de optie om de bril over te kopen voor 20% van de aanschafwaarde.

Hoe werkt een Bril Service Abonnement?

  • Je kiest zelf een montuur en glazen uit.
  • Wij vullen samen het aanvraagformulier in.
  • Onze partner Good4Service beoordeelt de aanvraag.
  • Bij akkoord teken je een contract van Good4Service en maken wij de bril in orde.
  • De eventuele aanbetaling en 3x het vastgestelde maandbedrag als borg betaal je aan Good4Service voor je de bril bij ons komt afhalen.
  • Over een periode van 2 jaar wordt door Good4Service het maandbedrag automatisch geïncasseerd.
  • Na afloop van de overeenkomst kan er een nieuwe bril aangeschaft worden en krijg je de bestaande bril kado. Ook kan je de bestaande bril overnemen voor 20% van de restwaarde of je kan de bril inleveren.
  • Iedereen tot 80 jaar kan een Bril Service Abonnement aanvragen.

Rekenvoorbeeld

Je kiest een bril ter waarde van €1000,- en doet een aanbetaling van €200,- . Het vaste maandbedrag voor een periode van 24 maanden wordt dan €35,93. 

Je kiest een bril ter waarde van €1000,- en doet geen aanbetaling. Het vaste maandbedrag voor een periode van 24 maanden wordt dan €45,21

Schade

In het geval van schade neem je contact op met Woldringh optiek en vullen we samen het schadeformulier van Good4Service in om reparatie of vervanging van de bril aan te vragen. Het eigen risico van 20% bij schade kan je bij ons in de winkel afrekenen.

Diefstal of verlies

In het geval van diefstal of verlies moet dit zo snel mogelijk gemeld te worden. Good4Service beoordeelt aan de hand van verschillende factoren, zoals de verstreken duur van het contract en de waarde van de bril welke stappen er genomen worden. De bril kan vervangen worden of het contract en de incasso worden na betaling van het eigen risico van 20% beëindigd.

Overlijden

In het geval van overlijden wordt de overeenkomst per direct kosteloos beëindigd.

Download de algemene voorwaarden

Meer informatie?

Neem contact op met Woldringh Optiek wanneer je meer vragen hebt.

Neem contact op