Bril Lease Systeem
Eenvoudig toegang tot de nieuwste en beste brillen. Als je gebruik maakt van deze nieuwe service kan je kiezen uit al onze monturen met de beste glazen, vervolgens betaal je een vaste lage prijs per maand. De bril wordt betaald door onze partner Good4Service en zelf betaal je vervolgens 24 maanden voor de lease van deze bril.
Waarom kies je voor een Bril Lease Systeem?
- Toegang tot de nieuwste monturen en de hoogste kwaliteit glazen.
- Geen eenmalige grote investering maar een vastgesteld maandbedrag.
- Altijd een werkende bril: Reparatie en vervanging na schade of verlies wordt verzorgd door Good4Service. Het eigen risico bedraagt 20%.
- Voor service kan je terecht bij Woldringh optiek
- Iedere 2 jaar een nieuwe bril of de optie om de bril over te kopen voor 15% van de aanschafwaarde.
Hoe werkt een Bril Lease Systeem?
- Je kiest zelf een montuur en glazen uit.
- Wij vullen samen het aanvraagformulier in.
- Onze partner Good4Service beoordeelt de aanvraag.
- Bij akkoord teken je een contract van Good4Service en maken wij de bril in orde.
- De eventuele aanbetaling of 2x het vastgestelde maandbedrag als borg en de lopende maand betaal je aan Good4Service. De eventuele borg wordt na beëindigen van het systeem met u verrekend door Good4Service.
- Over een periode van 2 jaar wordt door Good4Service het maandbedrag automatisch geïncasseerd.
- Na afloop van de overeenkomst kan er een nieuwe bril aangeschaft worden via een nieuw Bril Lease Systeem en krijg je de bestaande bril kado. Ook kan je de bestaande bril overnemen voor 15% van de aankoopwaarde, de overeenkomst verlengen of je kan de bril inleveren en de overeenkomst beëindigen
- Iedereen tot 80 jaar kan een Bril Lease Systeem aanvragen.
Rekenvoorbeeld
Je kiest een bril ter waarde van €1000,- en doet een aanbetaling van €200,- . Het vaste maandbedrag voor een periode van 24 maanden wordt dan €35,93.
Je kiest een bril ter waarde van €1000,- en doet geen aanbetaling. Het vaste maandbedrag voor een periode van 24 maanden wordt dan €45,21
Schade
In het geval van schade neem je contact op met Woldringh optiek en vullen we samen het schadeformulier van Good4Service in om reparatie of vervanging van de bril aan te vragen. Het eigen risico van maximaal 20% bij schade verreken je rechtstreeks met Good4Service.
Diefstal of verlies
In het geval van diefstal of verlies moet dit zo snel mogelijk gemeld te worden en is er altijd een proces-verbaal of melding van verlies nodig. Doe bij diefstal binnen 48 uur aangifte bij de politie. Ben je de bril verloren, maak dan binnen 48 uur een melding op www.verlorenofgevonden.nl of via een andere vergelijkbare website van je gemeente. Good4Service beoordeelt aan de hand van verschillende factoren, zoals de verstreken duur van het contract en de waarde van de bril welke stappen er genomen worden. De bril kan vervangen worden of het contract en de incasso worden na betaling van het eigen risico van maximaal 20% beëindigd.
Overlijden
In het geval van overlijden wordt de overeenkomst per direct kosteloos beëindigd.
Download de algemene voorwaarden
Meer informatie?
Neem contact op met Woldringh Optiek wanneer je meer vragen hebt.